yazılım öğreniyorum fakatt (devamı konuda)
9
●334
- 30-11-2022, 21:25:51merhaba c# dilini öğreniyorum şimdi mesela udemy den kurs izliyorum yapıyorum udemy deki ödevi aynı gün içinde yapıyorum akşam tekrar yapıp o şekil de uyuyorum sabah kalkıyorum yine tekrar yapmak istediğim de dün yazdığım kodları hatırlamıyorum ne yapmam gerekiyor veya ne yemem gerekiyor bu sorum yazılımcı ve yazılım öğrenenlere
- 30-11-2022, 21:32:10Merhabalar hocam, ben C# ile neredeyse akla gelen her türlü botu, programı yapabiliyorum ama bütün kodların hepsini ezberlemeye çalışmadım. Gereken ne varsa C# kütüphaneme yazıyordum
Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim
Kütüphanem hep sağ altta duruyor:

- 30-11-2022, 21:33:31hocam sövmeyin ama verdiğiniz yöntemden anladığım tek şey kütüphaneye gitmem sanırımkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 21:34:50mantığını ezberledim ama kodu bilmiyorum ya varya öyle bi durumdayım ki bırakmak istiyorum ama bırakmakda istemiyorum bi yapıyorum bi yapamıyorum yapamadığımda saldırgan oluyorumKomiTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 21:35:21Estağfurullah hocam ne sövmesilogobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, ben ezberlemeye ya da öğrenmeye çalışmadım. Benim mantığım kod benim işimi görsün ve kenarda dursun şeklindeydi. Ne zaman lazım olsa gidip bakıyordum kopyala yapıştır yapıyordum öyle öyle ezberledim. Yani öğrenmenin tek yolu kesinlikle daha fazla uygulama yapmak.
- 30-11-2022, 21:36:49bu kütüphaneye erişebilirmiyimkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 21:40:40hocam kodu ezberlemenize gerek yok dünya genelinde %99.9 yazılımcılar da aynı şekilde mantığını biliyor ihtiyacını biliyor google araması yaparak neye ihtiyacın varsa alıyorsun stack candır bu konu da zaten ama en güzel yolu bi proje belirle kafanda ve onu yap ne kadar çok proje o kadar çok öğrenmek demektir. Bir proje de takılı kalmalogobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim 
Evet, ben ezberlemeye ya da öğrenmeye çalışmadım. Benim mantığım kod benim işimi görsün ve kenarda dursun şeklindeydi. Ne zaman lazım olsa gidip bakıyordum kopyala yapıştır yapıyordum öyle öyle ezberledim. Yani öğrenmenin tek yolu kesinlikle daha fazla uygulama yapmak.
