• 30-11-2022, 21:25:51
    #1
    merhaba c# dilini öğreniyorum şimdi mesela udemy den kurs izliyorum yapıyorum udemy deki ödevi aynı gün içinde yapıyorum akşam tekrar yapıp o şekil de uyuyorum sabah kalkıyorum yine tekrar yapmak istediğim de dün yazdığım kodları hatırlamıyorum ne yapmam gerekiyor veya ne yemem gerekiyor bu sorum yazılımcı ve yazılım öğrenenlere
  • 30-11-2022, 21:29:22
    #2
    Takip
  • 30-11-2022, 21:32:10
    #3
    Merhabalar hocam, ben C# ile neredeyse akla gelen her türlü botu, programı yapabiliyorum ama bütün kodların hepsini ezberlemeye çalışmadım. Gereken ne varsa C# kütüphaneme yazıyordum Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim

    Kütüphanem hep sağ altta duruyor:
  • 30-11-2022, 21:33:01
    #4
    kodu ezberleme hocam mantığını kavra tekrar yapamamanın tek sebebi yaptığın şeyleri ezberlemeye çalıştığın için bunlardan kaçın.
  • 30-11-2022, 21:33:31
    #5
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, ben C# ile neredeyse akla gelen her türlü botu, programı yapabiliyorum ama bütün kodların hepsini ezberlemeye çalışmadım. Gereken ne varsa C# kütüphaneme yazıyordum Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim
    hocam sövmeyin ama verdiğiniz yöntemden anladığım tek şey kütüphaneye gitmem sanırım
  • 30-11-2022, 21:34:50
    #6
    KomiTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodu ezberleme hocam mantığını kavra tekrar yapamamanın tek sebebi yaptığın şeyleri ezberlemeye çalıştığın için bunlardan kaçın.
    mantığını ezberledim ama kodu bilmiyorum ya varya öyle bi durumdayım ki bırakmak istiyorum ama bırakmakda istemiyorum bi yapıyorum bi yapamıyorum yapamadığımda saldırgan oluyorum
  • 30-11-2022, 21:35:21
    #7
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sövmeyin ama verdiğiniz yöntemden anladığım tek şey kütüphaneye gitmem sanırım
    Estağfurullah hocam ne sövmesi Evet, ben ezberlemeye ya da öğrenmeye çalışmadım. Benim mantığım kod benim işimi görsün ve kenarda dursun şeklindeydi. Ne zaman lazım olsa gidip bakıyordum kopyala yapıştır yapıyordum öyle öyle ezberledim. Yani öğrenmenin tek yolu kesinlikle daha fazla uygulama yapmak.
  • 30-11-2022, 21:36:49
    #8
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam, ben C# ile neredeyse akla gelen her türlü botu, programı yapabiliyorum ama bütün kodların hepsini ezberlemeye çalışmadım. Gereken ne varsa C# kütüphaneme yazıyordum Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim

    Kütüphanem hep sağ altta duruyor:
    bu kütüphaneye erişebilirmiyim
  • 30-11-2022, 21:40:40
    #9
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantığını ezberledim ama kodu bilmiyorum ya varya öyle bi durumdayım ki bırakmak istiyorum ama bırakmakda istemiyorum bi yapıyorum bi yapamıyorum yapamadığımda saldırgan oluyorum
    hocam kodu ezberlemenize gerek yok dünya genelinde %99.9 yazılımcılar da aynı şekilde mantığını biliyor ihtiyacını biliyor google araması yaparak neye ihtiyacın varsa alıyorsun stack candır bu konu da zaten ama en güzel yolu bi proje belirle kafanda ve onu yap ne kadar çok proje o kadar çok öğrenmek demektir. Bir proje de takılı kalma