kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam, ben C# ile neredeyse akla gelen her türlü botu, programı yapabiliyorum ama bütün kodların hepsini ezberlemeye çalışmadım. Gereken ne varsa C# kütüphaneme yazıyordum Bir süre sonra kütüphaneye gitmeme gerek kalmadı. (Nadiren hâlâ gidiyorum) Sürekli çalışa çalışa ezberlemiş oluyorum ya da mantığını öğrenmiş oluyorum. Bu şekilde bilgisayar programcılığı bölümünü bile bölüm birincisi olarak bitirmiştim, size de bu yöntemi tavsiye ederim

Kütüphanem hep sağ altta duruyor:
bu kütüphaneye erişebilirmiyim