yazılım öğreniyorum fakatt (devamı konuda) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yazılım öğreniyorum fakatt (devamı konuda)
9
●
334
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
yazılım öğreniyorum fakatt (devamı konuda)
1
2
30-11-2022, 21:50:47
#10
omergundogar
Temel kavramlara belki 5-10 kez bakacaksınız. aklınıza kazınana kadar bu sizi belki yoracak. Ama temeli oturunca ezber yapmanıza gerek kalmayacak.
Sadece devam edin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler