logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sövmeyin ama verdiğiniz yöntemden anladığım tek şey kütüphaneye gitmem sanırım
Estağfurullah hocam ne sövmesi Evet, ben ezberlemeye ya da öğrenmeye çalışmadım. Benim mantığım kod benim işimi görsün ve kenarda dursun şeklindeydi. Ne zaman lazım olsa gidip bakıyordum kopyala yapıştır yapıyordum öyle öyle ezberledim. Yani öğrenmenin tek yolu kesinlikle daha fazla uygulama yapmak.