mantığını ezberledim ama kodu bilmiyorum ya varya öyle bi durumdayım ki bırakmak istiyorum ama bırakmakda istemiyorum bi yapıyorum bi yapamıyorum yapamadığımda saldırgan oluyorum
hocam kodu ezberlemenize gerek yok dünya genelinde %99.9 yazılımcılar da aynı şekilde mantığını biliyor ihtiyacını biliyor google araması yaparak neye ihtiyacın varsa alıyorsun stack candır bu konu da zaten ama en güzel yolu bi proje belirle kafanda ve onu yap ne kadar çok proje o kadar çok öğrenmek demektir. Bir proje de takılı kalma