Evde örneğin sabah kullanmak istemiyorum petekleri
Tek tek vanalarınımı kapatmalıyım yoksa kombideki petek girişi nimi kapatmalıyım
Petek girişini aç kapa yapmak zarar verirmi
Bilgisi olan kişi yardımcı olabilir mi
Doğalgaz peteklerini kapatma?
3
●126
- 21-11-2022, 10:01:52Valla hocam ben kombiden petek girişlerini kapatıyorum diğer türlü sıcak su zaten dolanıyor peteğe kadar genelde evin kullanmadığım yerlerin peteklerini kapatıyorum kombiden örnek mutfak oturma odası ve yatak odası açık kalıyor diğer odaların kapısını kapatıyorumadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 10:03:38Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibiLegolas28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek - 21-11-2022, 10:04:25evet kışın faturada farkı görürsünüz vanadan yana sorun olmazadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle