• 21-11-2022, 09:59:08
    #1
    Evde örneğin sabah kullanmak istemiyorum petekleri
    Tek tek vanalarınımı kapatmalıyım yoksa kombideki petek girişi nimi kapatmalıyım
    Petek girişini aç kapa yapmak zarar verirmi
    Bilgisi olan kişi yardımcı olabilir mi
  • 21-11-2022, 10:01:52
    #2
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde örneğin sabah kullanmak istemiyorum petekleri
    Tek tek vanalarınımı kapatmalıyım yoksa kombideki petek girişi nimi kapatmalıyım
    Petek girişini aç kapa yapmak zarar verirmi
    Bilgisi olan kişi yardımcı olabilir mi
    Valla hocam ben kombiden petek girişlerini kapatıyorum diğer türlü sıcak su zaten dolanıyor peteğe kadar genelde evin kullanmadığım yerlerin peteklerini kapatıyorum kombiden örnek mutfak oturma odası ve yatak odası açık kalıyor diğer odaların kapısını kapatıyorum
  • 21-11-2022, 10:03:38
    #3
    Legolas28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ben kombiden petek girişlerini kapatıyorum diğer türlü sıcak su zaten dolanıyor peteğe kadar genelde evin kullanmadığım yerlerin peteklerini kapatıyorum kombiden örnek mutfak oturma odası ve yatak odası açık kalıyor diğer odaların kapısını kapatıyorum
    Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibi
    Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek
  • 21-11-2022, 10:04:25
    #4
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibi
    Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek
    evet kışın faturada farkı görürsünüz vanadan yana sorun olmaz