adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde örneğin sabah kullanmak istemiyorum petekleri
Tek tek vanalarınımı kapatmalıyım yoksa kombideki petek girişi nimi kapatmalıyım
Petek girişini aç kapa yapmak zarar verirmi
Bilgisi olan kişi yardımcı olabilir mi
Valla hocam ben kombiden petek girişlerini kapatıyorum diğer türlü sıcak su zaten dolanıyor peteğe kadar genelde evin kullanmadığım yerlerin peteklerini kapatıyorum kombiden örnek mutfak oturma odası ve yatak odası açık kalıyor diğer odaların kapısını kapatıyorum