Evde örneğin sabah kullanmak istemiyorum petekleri
Tek tek vanalarınımı kapatmalıyım yoksa kombideki petek girişi nimi kapatmalıyım
Petek girişini aç kapa yapmak zarar verirmi
Bilgisi olan kişi yardımcı olabilir mi