Valla hocam ben kombiden petek girişlerini kapatıyorum diğer türlü sıcak su zaten dolanıyor peteğe kadar genelde evin kullanmadığım yerlerin peteklerini kapatıyorum kombiden örnek mutfak oturma odası ve yatak odası açık kalıyor diğer odaların kapısını kapatıyorum
Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibi
Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek