adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibi
Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek
evet kışın faturada farkı görürsünüz vanadan yana sorun olmaz