Konu
Doğalgaz peteklerini kapatma?
21-11-2022, 10:04:25
#4
Legolas28
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hmm anladım hocam, acaba vana aç kapa zarar verirmi diye düşündüm ama sanırım vermez gibi
Evet min 2 adet açık kalması iyi oluyormuş 2 veya 3 petek
evet kışın faturada farkı görürsünüz vanadan yana sorun olmaz