• 18-11-2022, 23:27:28
    #10
    imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
    Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.
    e-devlet teki gibi demi hocam? Bence super olur ama benim imzam yok parmak bassam oluyor demi 😊😀😀
  • 18-11-2022, 23:28:39
    #11
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
    Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.


    BURDAN Bakabilirsiniz
  • 18-11-2022, 23:30:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
    Ayrıca R10 girerken sağlık sigortası olmalı..

    böyle konulardan psikolojim bozuluyor
  • 18-11-2022, 23:31:16
    #13
    resmi belgelere attığımız imzadan mı bahsediyorsun hocam yoksa mahlas anlamındaki gibi birşeyden mi bahsediyorsun?
  • 18-11-2022, 23:33:21
    #14
    Eğer olursa gelecekteki muhtemel şikayet konu başlıkları "xxx kişisi imzamı taklit etti şikayetçiyim!"
  • 18-11-2022, 23:35:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer olursa gelecekteki muhtemel şikayet konu başlıkları "xxx kişisi imzamı taklit etti şikayetçiyim!"
    Hahahahahaha sen beni güldürdün rabbim de seni güldürsün hocam
  • 18-11-2022, 23:36:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmi belgelere attığımız imzadan mı bahsediyorsun hocam yoksa mahlas anlamındaki gibi birşeyden mi bahsediyorsun?
    Öyle normal görüntü gibi birşey hocam resmi belgelere atılan olmaz
  • 18-11-2022, 23:37:52
    #17
    imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle normal görüntü gibi birşey hocam resmi belgelere atılan olmaz
    farkettiysen hocam yukarda yazan yorumların hepsinde resmi belgeye atılan, gerçek imzanın olduğu düşünülerek yazılmış seni tanıtıcı bir sembol, simge gibi birşey diyorsun sen herhalde. aslında o yapılabiliyor ama sanırım ücretli üyeliklerde yapıyorlar onu.
  • 18-11-2022, 23:38:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-devlet teki gibi demi hocam? Bence super olur ama benim imzam yok parmak bassam oluyor demi 😊😀😀
    Coşkun abiye ehliyet atmak da gerekebilir bunu da ekleyeyeyim