@Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.
e-devlet teki gibi demi hocam? Bence super olur ama benim imzam yok parmak bassam oluyor demi 😊😀😀