imslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Burti; ve @admin bence foruma imza sistemi gelebilir örnek olarak ;
Kullanıcı ayarlarından kendi imzamızı çizip profilde ve mesajlar da gösterebilsek çok güzel olabilir.


BURDAN Bakabilirsiniz