Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:33:21
#14
hakancevik
Eğer olursa gelecekteki muhtemel şikayet konu başlıkları "xxx kişisi imzamı taklit etti şikayetçiyim!"