obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
Ayrıca R10 girerken sağlık sigortası olmalı..

böyle konulardan psikolojim bozuluyor