Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:30:40
#12
Nickbelirtin
Üyeliği durduruldu
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş oldu olacak randevu sistemi koysunlar randevu sıram gelince r10 a gireyim
Ayrıca R10 girerken sağlık sigortası olmalı..
böyle konulardan psikolojim bozuluyor