imslavec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
40
●2.128
- 18-11-2022, 23:28:39Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
- 18-11-2022, 23:30:40Üyeliği durdurulduAyrıca R10 girerken sağlık sigortası olmalı..obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle konulardan psikolojim bozuluyor - 18-11-2022, 23:31:16resmi belgelere attığımız imzadan mı bahsediyorsun hocam yoksa mahlas anlamındaki gibi birşeyden mi bahsediyorsun?
- 18-11-2022, 23:33:21Eğer olursa gelecekteki muhtemel şikayet konu başlıkları "xxx kişisi imzamı taklit etti şikayetçiyim!"
- 18-11-2022, 23:35:38Üyeliği durdurulduHahahahahaha sen beni güldürdün rabbim de seni güldürsün hocamhakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:36:08Üyeliği durdurulduÖyle normal görüntü gibi birşey hocam resmi belgelere atılan olmazPetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2022, 23:37:52farkettiysen hocam yukarda yazan yorumların hepsinde resmi belgeye atılan, gerçek imzanın olduğu düşünülerek yazılmışimslavec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni tanıtıcı bir sembol, simge gibi birşey diyorsun sen herhalde. aslında o yapılabiliyor ama sanırım ücretli üyeliklerde yapıyorlar onu.
- 18-11-2022, 23:38:37Üyeliği durdurulduCoşkun abiye ehliyet atmak da gerekebilir bunu da ekleyeyeyimkara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

seni tanıtıcı bir sembol, simge gibi birşey diyorsun sen herhalde. aslında o yapılabiliyor ama sanırım ücretli üyeliklerde yapıyorlar onu.