Konu
Foruma imza sistemi gelse güzel olur
18-11-2022, 23:38:37
#18
imslavec
Üyeliği durduruldu
kara56 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
e-devlet teki gibi demi hocam? Bence super olur ama benim imzam yok parmak bassam oluyor demi 😊😀😀
Coşkun abiye ehliyet atmak da gerekebilir bunu da ekleyeyeyim