kara56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-devlet teki gibi demi hocam? Bence super olur ama benim imzam yok parmak bassam oluyor demi 😊😀😀
Coşkun abiye ehliyet atmak da gerekebilir bunu da ekleyeyeyim