• 05-11-2022, 21:16:30
    #1
    Merhabalar, iyi forumlar.
    Arkadaşlar mi 10t cihazım için IMEI uzatma yapmam gerekiyor. Malum IMEI uzatma işi kaldırıldı ancak hala bir yolu var sanırım. 2 aylık bir işlem yapabilir miyiz?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 05-11-2022, 21:32:06
    #2
    Takip
  • 05-11-2022, 22:15:34
    #3
    alain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, iyi forumlar.
    Arkadaşlar mi 10t cihazım için IMEI uzatma yapmam gerekiyor. Malum IMEI uzatma işi kaldırıldı ancak hala bir yolu var sanırım. 2 aylık bir işlem yapabilir miyiz?

    Şimdiden teşekkürler.
    Hocam çift sim ise sim kartı değiştir kullan harici imei attırabilirsin. Ya da devlet babaya parayı basarsın
  • 05-11-2022, 22:24:39
    #4
    OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çift sim ise sim kartı değiştir kullan harici imei attırabilirsin. Ya da devlet babaya parayı basarsın
    2 siminde süresi bitti, IMEI attirma yapacaktım root attıkları için vazgeçtim. Telefonda bankacılık, kripto herşey var riske atamam. IMEI kayıt etme ücreti de öderim ancak pasaport yok.
  • 05-11-2022, 22:28:22
    #5
    alain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 siminde süresi bitti, IMEI attirma yapacaktım robot attıkları için vazgeçtim. Telefonda bankacılık, kripto herşey var riske atamam. IMEI kayıt etme ücreti de öderim ancak pasaport yok.
    Root zararlı bir işlem değil bilinçli kullanıcı iseniz sorun olmaz 6-7 yıl boyunca rootlu cihaz kullandım eksisi değil artısı oldu. Virüs bulaşsa bile otomatik temizledi. Bazı appleri tam yönetimli şekilde kullandırtdı. Korkulacak bir şey değil. eğer yinede kullanmak istemiyorsan rootlu önce root attır imei Atsınlar sonra kalksın. Root trojan gibi bir şey değil sadece yönetimi üretende olan cihazı sana teslim ediyor güvenlik her şey aynı
  • 05-11-2022, 22:30:51
    #6
    OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Root zararlı bir işlem değil bilinçli kullanıcı iseniz sorun olmaz 6-7 yıl boyunca rootlu cihaz kullandım eksisi değil artısı oldu. Virüs bulaşsa bile otomatik temizledi. Bazı appleri tam yönetimli şekilde kullandırtdı. Korkulacak bir şey değil. eğer yinede kullanmak istemiyorsan rootlu önce root attır imei Atsınlar sonra kalksın. Root trojan gibi bir şey değil sadece yönetimi üretende olan cihazı sana teslim ediyor güvenlik her şey aynı
    Eski cihazlarıma çok root ve rom attım. Aslında masum değiller, root uygulamalı ve türevlerini yazan kişi kod içine neler gömdü bilinmez. Yine de tavsiyeniz için teşekkürler.