Merhabalar, iyi forumlar.
Arkadaşlar mi 10t cihazım için IMEI uzatma yapmam gerekiyor. Malum IMEI uzatma işi kaldırıldı ancak hala bir yolu var sanırım. 2 aylık bir işlem yapabilir miyiz?
Şimdiden teşekkürler.
IMEI uzatma hakkında
5
●156
- 05-11-2022, 22:15:34Hocam çift sim ise sim kartı değiştir kullan harici imei attırabilirsin. Ya da devlet babaya parayı basarsınalain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 22:24:392 siminde süresi bitti, IMEI attirma yapacaktım root attıkları için vazgeçtim. Telefonda bankacılık, kripto herşey var riske atamam. IMEI kayıt etme ücreti de öderim ancak pasaport yok.OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 22:28:22Root zararlı bir işlem değil bilinçli kullanıcı iseniz sorun olmaz 6-7 yıl boyunca rootlu cihaz kullandım eksisi değil artısı oldu. Virüs bulaşsa bile otomatik temizledi. Bazı appleri tam yönetimli şekilde kullandırtdı. Korkulacak bir şey değil. eğer yinede kullanmak istemiyorsan rootlu önce root attır imei Atsınlar sonra kalksın. Root trojan gibi bir şey değil sadece yönetimi üretende olan cihazı sana teslim ediyor güvenlik her şey aynıalain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2022, 22:30:51Eski cihazlarıma çok root ve rom attım. Aslında masum değiller, root uygulamalı ve türevlerini yazan kişi kod içine neler gömdü bilinmez. Yine de tavsiyeniz için teşekkürler.OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle