OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çift sim ise sim kartı değiştir kullan harici imei attırabilirsin. Ya da devlet babaya parayı basarsın
2 siminde süresi bitti, IMEI attirma yapacaktım root attıkları için vazgeçtim. Telefonda bankacılık, kripto herşey var riske atamam. IMEI kayıt etme ücreti de öderim ancak pasaport yok.