Root zararlı bir işlem değil bilinçli kullanıcı iseniz sorun olmaz 6-7 yıl boyunca rootlu cihaz kullandım eksisi değil artısı oldu. Virüs bulaşsa bile otomatik temizledi. Bazı appleri tam yönetimli şekilde kullandırtdı. Korkulacak bir şey değil. eğer yinede kullanmak istemiyorsan rootlu önce root attır imei Atsınlar sonra kalksın. Root trojan gibi bir şey değil sadece yönetimi üretende olan cihazı sana teslim ediyor güvenlik her şey aynı
Eski cihazlarıma çok root ve rom attım. Aslında masum değiller, root uygulamalı ve türevlerini yazan kişi kod içine neler gömdü bilinmez. Yine de tavsiyeniz için teşekkürler.