Merhabalar, iyi forumlar.
Arkadaşlar mi 10t cihazım için IMEI uzatma yapmam gerekiyor. Malum IMEI uzatma işi kaldırıldı ancak hala bir yolu var sanırım. 2 aylık bir işlem yapabilir miyiz?

Şimdiden teşekkürler.