alain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 siminde süresi bitti, IMEI attirma yapacaktım robot attıkları için vazgeçtim. Telefonda bankacılık, kripto herşey var riske atamam. IMEI kayıt etme ücreti de öderim ancak pasaport yok.
Root zararlı bir işlem değil bilinçli kullanıcı iseniz sorun olmaz 6-7 yıl boyunca rootlu cihaz kullandım eksisi değil artısı oldu. Virüs bulaşsa bile otomatik temizledi. Bazı appleri tam yönetimli şekilde kullandırtdı. Korkulacak bir şey değil. eğer yinede kullanmak istemiyorsan rootlu önce root attır imei Atsınlar sonra kalksın. Root trojan gibi bir şey değil sadece yönetimi üretende olan cihazı sana teslim ediyor güvenlik her şey aynı