Yurtdışı kayıtsız cihaz kullanımı
19
●900
- 28-10-2022, 08:08:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba 1 ay önce yd 11 pro satın aldım şansıma ki ben aldıktan 2 gün sonra imei kayıt uzatma işlemini kapattılar. Pasaport kaydı yaptıracağım fakat bu seferde kimin üzerine kayıtlı ise onun üzerine olan hatlar çalışır diyor. Ve kimse hat açmaya yanaşmıyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
- 28-10-2022, 08:17:00Nasıl yani hocam her yıl yenileniyor mu bu kullanım hakkı? Ve ocağa kadar serbest bıraktılar kısmını pek anlayamadımmivuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 08:18:32bir haber çıktı kapalı cihazların hepsi açıldı hocam şebekeleri geldi. Banada yasal uyarı mesajı geldi 60 gün kalmıştır diye ocağa denk geliyor yani, normalde öncesinde bitmesi gerekiyordu. Her yıl yenileniyor 8 ay kullanabilirsin her sene 4 ayı sadece geçici kayıt yapıyorlardı zaten yapanlarda 2+2 şeklindeHazreti_Anka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 08:19:55Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.mivuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 08:25:53Yanlış bilgilendirme yapmayın . BTK teyitli bizzat arayıp sordum . Her yıl 4+4 yenileniyorCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 08:26:21Hocam valla yd telefon satıcılarının hepsinden bu şekilde bilgi almıştım benCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2022, 08:27:28Aslında bir bağımız yok. Abimin bir arkadaşı. Pasaport kaydını onun üzerine yaptıracaktım fakat numara mevzusu da çıkınca onu yapmak istemiyor.YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle