Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.
Hocam valla yd telefon satıcılarının hepsinden bu şekilde bilgi almıştım ben