• 28-10-2022, 08:08:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba 1 ay önce yd 11 pro satın aldım şansıma ki ben aldıktan 2 gün sonra imei kayıt uzatma işlemini kapattılar. Pasaport kaydı yaptıracağım fakat bu seferde kimin üzerine kayıtlı ise onun üzerine olan hatlar çalışır diyor. Ve kimse hat açmaya yanaşmıyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
  • 28-10-2022, 08:14:38
    #2
    Hocam ocağa kadar serbest bıraktılar kapanmayı, daha sonrasında ise yılbaşından sonra fiziki sim kart ile 4 ay e-sim ile 4 ay senede 8 ay kullanma hakkın oluyor.
  • 28-10-2022, 08:17:00
    #3
    mivuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ocağa kadar serbest bıraktılar kapanmayı, daha sonrasında ise yılbaşından sonra fiziki sim kart ile 4 ay e-sim ile 4 ay senede 8 ay kullanma hakkın oluyor.
    Nasıl yani hocam her yıl yenileniyor mu bu kullanım hakkı? Ve ocağa kadar serbest bıraktılar kısmını pek anlayamadım
  • 28-10-2022, 08:18:32
    #4
    Hazreti_Anka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani hocam her yıl yenileniyor mu bu kullanım hakkı? Ve ocağa kadar serbest bıraktılar kısmını pek anlayamadım
    bir haber çıktı kapalı cihazların hepsi açıldı hocam şebekeleri geldi. Banada yasal uyarı mesajı geldi 60 gün kalmıştır diye ocağa denk geliyor yani, normalde öncesinde bitmesi gerekiyordu. Her yıl yenileniyor 8 ay kullanabilirsin her sene 4 ayı sadece geçici kayıt yapıyorlardı zaten yapanlarda 2+2 şeklinde
  • 28-10-2022, 08:19:55
    #5
    mivuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ocağa kadar serbest bıraktılar kapanmayı, daha sonrasında ise yılbaşından sonra fiziki sim kart ile 4 ay e-sim ile 4 ay senede 8 ay kullanma hakkın oluyor.
    Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.
  • 28-10-2022, 08:20:10
    #6
    H.burada Bozum İşlemleri
    Yanaşmıyor dediğiniz kişiyle ne bağınız var ? Pasaport kaydını kendi adınıza yapacaksanız sadece numaranın devrini üzerine alacaksınız
  • 28-10-2022, 08:25:53
    #7
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.
    Yanlış bilgilendirme yapmayın . BTK teyitli bizzat arayıp sordum . Her yıl 4+4 yenileniyor
  • 28-10-2022, 08:26:21
    #8
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.
    Hocam valla yd telefon satıcılarının hepsinden bu şekilde bilgi almıştım ben
  • 28-10-2022, 08:27:28
    #9
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanaşmıyor dediğiniz kişiyle ne bağınız var ? Pasaport kaydını kendi adınıza yapacaksanız sadece numaranın devrini üzerine alacaksınız
    Aslında bir bağımız yok. Abimin bir arkadaşı. Pasaport kaydını onun üzerine yaptıracaktım fakat numara mevzusu da çıkınca onu yapmak istemiyor.