Hocam ocağa kadar serbest bıraktılar kapanmayı, daha sonrasında ise yılbaşından sonra fiziki sim kart ile 4 ay e-sim ile 4 ay senede 8 ay kullanma hakkın oluyor.
Yanlış bilgi, telefon ülkeye girdiğinde hat taktığınız an 4 aylık simkart kullanım süresi olur bittiğinde e-sim ile 4 ay daha kullanabilirsiniz. Fakat daha sonrasında tamamen kapanır. Her yıl yenilenme gibi bir durum söz konusu değil.