Hocam ocağa kadar serbest bıraktılar kapanmayı, daha sonrasında ise yılbaşından sonra fiziki sim kart ile 4 ay e-sim ile 4 ay senede 8 ay kullanma hakkın oluyor.
Nasıl yani hocam her yıl yenileniyor mu bu kullanım hakkı? Ve ocağa kadar serbest bıraktılar kısmını pek anlayamadım