Merhaba 1 ay önce yd 11 pro satın aldım şansıma ki ben aldıktan 2 gün sonra imei kayıt uzatma işlemini kapattılar. Pasaport kaydı yaptıracağım fakat bu seferde kimin üzerine kayıtlı ise onun üzerine olan hatlar çalışır diyor. Ve kimse hat açmaya yanaşmıyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?