Hazreti_Anka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam her yıl yenileniyor mu bu kullanım hakkı? Ve ocağa kadar serbest bıraktılar kısmını pek anlayamadım
bir haber çıktı kapalı cihazların hepsi açıldı hocam şebekeleri geldi. Banada yasal uyarı mesajı geldi 60 gün kalmıştır diye ocağa denk geliyor yani, normalde öncesinde bitmesi gerekiyordu. Her yıl yenileniyor 8 ay kullanabilirsin her sene 4 ayı sadece geçici kayıt yapıyorlardı zaten yapanlarda 2+2 şeklinde