icerikmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Migrosta çalışan var mı?
16
●832
- 25-10-2022, 22:55:5218 yaş altındakilerin içmesi yasak gibi birşey sanırsam. 4 yıl önce bi etkinlikte Redbull arabası vardı ücretsiz dağıtılıyordu 18 yaşından büyük müsünüz diye soruyordu herkese küçük olduğum için bana vermemişti
- 25-10-2022, 22:56:3318 yas altına enerji içeceği de satılmıyor hocam.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 23:08:07kaçtane almıştın o ürünü toplayanlar var belki ondan olabilir bu işin spot işini yapanlar varicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 23:13:16Meyve aldım, birkaç atıştırmalıkla beraber bir de 2 tane RedBull alıyordum. 2 kişiydik.Negate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 23:21:20belli başlı ürünler var ihracat için topluyorlar redbull banko bi ürün o yüzden sordum bende zamanında bende nutella toplamıştımicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 23:29:45Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Enerji içecekleri 18 yaşın altındaki kişilere satılamaz.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de zamanında Migros'ta çalışmıştım. Çok memnundum gayet keyifliydi. Ekipte güzel olunca güle oynaya vakit geçiriyorduk. Maaşı standart asgari ücret ancak primi de var. + yemek + yol + her ay 1 deterjan + aylık Migros alışverişi için para veriyorlar. Şartlar oldukça güzel. İşe girdikten sonra sendikaya üye olmayı unutmayın ki saydığım bu haklardan bazılarından yararlanın.
6 ay çalıştım tam yönetici olacağım hafta işi bırakmak durumunda kaldım mevcut web çalışmalarım sebebiyle. Migrosta işten çıkan kişi bir daha işe alınmaz. Bu yüzden müdür işten çıkacağım gün ayrılma nedenimi "ailevi sorunlar" yazdı ve kapıyı açık bıraktı. Çok kaliteli insanlardı.
Şöyle söyleyeyim pişman olmazsın. Klasik reyoncuydum ancak her işi yapıyordum. Kasaya bakıyordum, mal girişi, ürün siparişi hatta gün sonunu bile alıyordum. Bu yüzden 6 ay gibi bir sürede yönetici oluyordum. O yüzden her işi öğrenmeye çalışın ki kısa sürede yöneticiliğe yükselin. Ve tabi niyetini de belli et müdüre
- 26-10-2022, 14:59:072016'dan beri Migrosta 18 yaş altı enerji içeceği satılmıyor.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle