icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
2016'dan beri Migrosta 18 yaş altı enerji içeceği satılmıyor.