Negate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaçtane almıştın o ürünü toplayanlar var belki ondan olabilir bu işin spot işini yapanlar var
Meyve aldım, birkaç atıştırmalıkla beraber bir de 2 tane RedBull alıyordum. 2 kişiydik.