• 25-10-2022, 22:41:48
    #1
    Kısa bir süre içerisinde migrosta işe başlayacam. çalışma şartları,maaş, kadro vs sorularım var.😊
  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 Beğeni
      icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
      Enerji içecekleri 18 yaşın altındaki kişilere satılamaz.

      Ben de zamanında Migros'ta çalışmıştım. Çok memnundum gayet keyifliydi. Ekipte güzel olunca güle oynaya vakit geçiriyorduk. Maaşı standart asgari ücret ancak primi de var. + yemek + yol + her ay 1 deterjan + aylık Migros alışverişi için para veriyorlar. Şartlar oldukça güzel. İşe girdikten sonra sendikaya üye olmayı unutmayın ki saydığım bu haklardan bazılarından yararlanın.

      6 ay çalıştım tam yönetici olacağım hafta işi bırakmak durumunda kaldım mevcut web çalışmalarım sebebiyle. Migrosta işten çıkan kişi bir daha işe alınmaz. Bu yüzden müdür işten çıkacağım gün ayrılma nedenimi "ailevi sorunlar" yazdı ve kapıyı açık bıraktı. Çok kaliteli insanlardı.

      Şöyle söyleyeyim pişman olmazsın. Klasik reyoncuydum ancak her işi yapıyordum. Kasaya bakıyordum, mal girişi, ürün siparişi hatta gün sonunu bile alıyordum. Bu yüzden 6 ay gibi bir sürede yönetici oluyordum. O yüzden her işi öğrenmeye çalışın ki kısa sürede yöneticiliğe yükselin. Ve tabi niyetini de belli et müdüre
  • 25-10-2022, 22:45:44
    #2
    Pozisyon nedir?
  • 25-10-2022, 22:46:26
    #3
    Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
  • 25-10-2022, 22:48:32
    #4
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
    Çalışanlar alkol sanmış olabilir ve yaşınız gereği doğrulamak istemiş olabilirler. Yine de garip bir mesele.
  • 25-10-2022, 22:50:17
    #5
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
    sorsaydiniz hocam
  • 25-10-2022, 22:50:30
    #6
    umutyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pozisyon nedir?
    Eğitime giricem daha belli değil
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
    Aynen yaş yada alkol sanmışlardr
  • 25-10-2022, 22:51:20
    #7
    İş görüşmesinde söylenmedi mi bunlar
  • 25-10-2022, 22:51:42
    #8
    cagatayzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışanlar alkol sanmış olabilir ve yaşınız gereği doğrulamak istemiş olabilirler. Yine de garip bir mesele.
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorsaydiniz hocam
    Alkol türevi olduğu için veremem dedi kimliği görünce. Kasadaki ekrandan kontrol ederek baktı. Ama RedBull'da alkol yok ki.
  • 25-10-2022, 22:54:21
    #9
    Maaşları bimden bı tık daha i 6700-6800 civarı alırsın ciro envanter pirimi felan alırsın güzel yaa Ama gelen bazı müşteriler sıkıntıli tipler oluyor güzel iş bence başarılar kolay gelsin
    Ek olarak Çalıştığın ekiple kafa sararsa zamanın nasıl geçtiğini anlamassin 😅