icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün yaşadığım bir şeyi sorayım ben de izninizle. Migros'tan RedBull alırken kasada kimlik sordular? Nedeni nedir acaba?
Çalışanlar alkol sanmış olabilir ve yaşınız gereği doğrulamak istemiş olabilirler. Yine de garip bir mesele.