icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meyve aldım, birkaç atıştırmalıkla beraber bir de 2 tane RedBull alıyordum. 2 kişiydik.
belli başlı ürünler var ihracat için topluyorlar redbull banko bi ürün o yüzden sordum bende zamanında bende nutella toplamıştım