• 18-10-2022, 20:37:43
    #10
    Yasak olarak 18 yaşında olmanız değil 18 yaşını doldurmanız gerekiyor diye biliyorum.
  • 18-10-2022, 20:37:48
    #11
    Gün/ay/yıl şeklinde doldurmanız gerekiyor. Örneğin bugün aşağıdaki doğum tarihine sahip kişiler reşit oluyor.

    17.10.2004
  • 18-10-2022, 20:38:26
    #12
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuan
    Yorumlara aldırmayın, yanlış bilgi. Reşit değilsiniz. 18'den gün alınca hiçbir şey olmaz. "18 yaşını doldurmalısınız." zaten çoğu yerde bu yazar. Örneğin ehliyet almak için "18 yaşını DOLDURMUŞ" olması gerekir der. Siz şuan doldurmamışsınız, daha gün alıyorsunuz. Seneye bugün reşitsiniz.

    https://yas.hesaplama.net/hesaplama.do Bu siteye doğum tarihinizi yazınız, üstte "Yaşınız" kısmını baz alın. Eğer 18 yazmıyorsa hiçbir işlem yapamazsınız, reşit değilsiniz.
  • 18-10-2022, 20:39:11
    #13
    18 den gün alman lazım

    eğer öyle ise reşitsin
  • 18-10-2022, 20:42:55
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 den gün alman lazım

    eğer öyle ise reşitsin
    Hayır hocam, 18'den gün almak reşit saymaz. 18'i doldurmak reşit sayar. 17 yaşındaki bir insan 18'den gün alır, 18 dolduğunda reşit olur. Bi' nevi 19'dan gün alırken reşit oluyorsunuz. 2004'lü olmadığınız için reşit değilsiniz. Bu sene 2004'lüler 18 oldu. 2005'lilerin sırası seneye
  • 18-10-2022, 20:44:36
    #15
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuan
    maalesef reşit değilsiniz hocam seneye insallah
  • 18-10-2022, 20:46:27
    #16
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam, 18'den gün almak reşit saymaz. 18'i doldurmak reşit sayar. 17 yaşındaki bir insan 18'den gün alır, 18 dolduğunda reşit olur. Bi' nevi 19'dan gün alırken reşit oluyorsunuz. 2004'lü olmadığınız için reşit değilsiniz. Bu sene 2004'lüler 18 oldu. 2005'lilerin sırası seneye
    aslına bakarsan evet senin dediğin doğru benim demek istediğim başka ama yanlış anlaşılıyor ne yazık ki

    0 dan hesaplarsan 18 doldurması lazım
    1 den hesaplarsan 18 den gün alması lazım bende hep 1 e göre hesaplıyorum

    neden bilmiyorum böyle yer etmiş
    • yaziliman
    yaziliman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-10-2022, 20:48:26
    #17
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuan
    Reşit değilsiniz çok net
  • 18-10-2022, 20:48:41
    #18
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bugün itibariyle 17 yaşımı bitirmiş oldum. Sorum ise şu,
    18 yaşından gün almaya başladım. Acaba borsalara kayıt olma veya seçim kullanma hakkım var mıdır yoksa 18 yaşını bitirmem mi gerekir?
    1 Sene Daha Beklemelisiniz Maalesef
    İyi Forumlar Dilerim