Reşit sayılıyor muyum?
23
●786
- 18-10-2022, 20:38:26Yorumlara aldırmayın, yanlış bilgi. Reşit değilsiniz. 18'den gün alınca hiçbir şey olmaz. "18 yaşını doldurmalısınız." zaten çoğu yerde bu yazar. Örneğin ehliyet almak için "18 yaşını DOLDURMUŞ" olması gerekir der. Siz şuan doldurmamışsınız, daha gün alıyorsunuz. Seneye bugün reşitsiniz.quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://yas.hesaplama.net/hesaplama.do Bu siteye doğum tarihinizi yazınız, üstte "Yaşınız" kısmını baz alın. Eğer 18 yazmıyorsa hiçbir işlem yapamazsınız, reşit değilsiniz. - 18-10-2022, 20:42:55Hayır hocam, 18'den gün almak reşit saymaz. 18'i doldurmak reşit sayar. 17 yaşındaki bir insan 18'den gün alır, 18 dolduğunda reşit olur. Bi' nevi 19'dan gün alırken reşit oluyorsunuz. 2004'lü olmadığınız için reşit değilsiniz. Bu sene 2004'lüler 18 oldu. 2005'lilerin sırası seneyeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2022, 20:44:36maalesef reşit değilsiniz hocamquadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seneye insallah
- 18-10-2022, 20:46:27aslına bakarsan evet senin dediğin doğru benim demek istediğim başka ama yanlış anlaşılıyor ne yazık kiyaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

0 dan hesaplarsan 18 doldurması lazım
1 den hesaplarsan 18 den gün alması lazım bende hep 1 e göre hesaplıyorum
neden bilmiyorum böyle yer etmiş
- 18-10-2022, 20:48:26Reşit değilsiniz çok netquadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2022, 20:48:411 Sene Daha Beklemelisiniz Maalesefquadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi Forumlar Dilerim