Hayır hocam, 18'den gün almak reşit saymaz. 18'i doldurmak reşit sayar. 17 yaşındaki bir insan 18'den gün alır, 18 dolduğunda reşit olur. Bi' nevi 19'dan gün alırken reşit oluyorsunuz. 2004'lü olmadığınız için reşit değilsiniz. Bu sene 2004'lüler 18 oldu. 2005'lilerin sırası seneye
aslına bakarsan evet senin dediğin doğru benim demek istediğim başka ama yanlış anlaşılıyor ne yazık ki
0 dan hesaplarsan 18 doldurması lazım
1 den hesaplarsan 18 den gün alması lazım bende hep 1 e göre hesaplıyorum
neden bilmiyorum böyle yer etmiş