Merhaba, bugün itibariyle 17 yaşımı bitirmiş oldum. Sorum ise şu,
18 yaşından gün almaya başladım. Acaba borsalara kayıt olma veya seçim kullanma hakkım var mıdır yoksa 18 yaşını bitirmem mi gerekir?
Reşit sayılıyor muyum?
23
●786
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 18-10-2022, 20:35:38kullanabilirsiniz ancak oncesinde bir hesap karti oluşturmalısınız.
- 18-10-2022, 20:37:022005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuanyaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle