• 18-10-2022, 20:35:01
    #1
    Merhaba, bugün itibariyle 17 yaşımı bitirmiş oldum. Sorum ise şu,
    18 yaşından gün almaya başladım. Acaba borsalara kayıt olma veya seçim kullanma hakkım var mıdır yoksa 18 yaşını bitirmem mi gerekir?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 18.10.2004 ve öncesinde doğduysanız reşitsiniz
      doğdunuzda 1 yaşında değilsiniz 0 yaşındasınız
      not: 18.10.2023 de denerseniz olmayacak 19.10.2023 de olabilirsiniz 1 gün sonrası kabul ediliyor borsalarda bankalarda vs
  • 18-10-2022, 20:35:38
    #2
    kullanabilirsiniz ancak oncesinde bir hesap karti oluşturmalısınız.
  • 18-10-2022, 20:35:44
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanabilirsiniz, 18i bitirmenize gerek yok. Doğum günün kutlu olsun
  • 18-10-2022, 20:35:48
    #4
    Bitirmen gerekir diye biliyorum
    (galiba yanılmışım )
  • 18-10-2022, 20:35:51
    #5
    Doğum yılınız nedir? Doğum yılınız 2004 ise şuan reşitsiniz. 2005 ise değilsiniz. Seneye reşitsiniz.
  • 18-10-2022, 20:36:12
    #6
    17 dolduktan sonra artık 18 diye sayılıyorsunuz diye biliyorum. En azından askerlik yaşı (20) 19 bittiğinde sayılıyordu.
  • 18-10-2022, 20:36:28
    #7
    Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanabilirsiniz, 18i bitirmenize gerek yok. Doğum günün kutlu olsun
    teşekkür ederim.
  • 18-10-2022, 20:37:02
    #8
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum yılınız nedir? Doğum yılınız 2004 ise şuan reşitsiniz. 2005 ise değilsiniz. Seneye reşitsiniz.
    2005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuan
  • 18-10-2022, 20:37:34
    #9
    Sistem kabul etmezse yarın deneyin, olacaktır