Konu
Reşit sayılıyor muyum?
18-10-2022, 20:35:01
#1
quadly
Merhaba, bugün itibariyle 17 yaşımı bitirmiş oldum. Sorum ise şu,
18 yaşından gün almaya başladım. Acaba borsalara kayıt olma veya seçim kullanma hakkım var mıdır yoksa 18 yaşını bitirmem mi gerekir?