Merhaba, bugün itibariyle 17 yaşımı bitirmiş oldum. Sorum ise şu,
18 yaşından gün almaya başladım. Acaba borsalara kayıt olma veya seçim kullanma hakkım var mıdır yoksa 18 yaşını bitirmem mi gerekir?