quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2005'liyim fakat reşit sayılıyorum galiba. Yorumları okuyorum şuan
Yorumlara aldırmayın, yanlış bilgi. Reşit değilsiniz. 18'den gün alınca hiçbir şey olmaz. "18 yaşını doldurmalısınız." zaten çoğu yerde bu yazar. Örneğin ehliyet almak için "18 yaşını DOLDURMUŞ" olması gerekir der. Siz şuan doldurmamışsınız, daha gün alıyorsunuz. Seneye bugün reşitsiniz.

https://yas.hesaplama.net/hesaplama.do Bu siteye doğum tarihinizi yazınız, üstte "Yaşınız" kısmını baz alın. Eğer 18 yazmıyorsa hiçbir işlem yapamazsınız, reşit değilsiniz.