Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 den gün alman lazım

eğer öyle ise reşitsin
Hayır hocam, 18'den gün almak reşit saymaz. 18'i doldurmak reşit sayar. 17 yaşındaki bir insan 18'den gün alır, 18 dolduğunda reşit olur. Bi' nevi 19'dan gün alırken reşit oluyorsunuz. 2004'lü olmadığınız için reşit değilsiniz. Bu sene 2004'lüler 18 oldu. 2005'lilerin sırası seneye