Merhaba,
Bana amerikadan iphone 14pro max gelecek ancak bildiğiniz gibi geçici kayıtlar kapatıldı ben bu telefonu kendi pasaportum üzerine kayıt ettirmek istiyorum ama aklıma takılan bir kaç soru var cevaplarsanız sevinirim.
1) Cihazı türkiyede amerikadan alan kişi mi kaydettirmek zorunda yoksa ben kayıt ettirebiliyor muyum kendi pasaportuma?
2) Diyelim ki kaydettirebiliyorum farklı bir ülkeye gidip gelmem yeterli olur mu? (Makedonya,Sırbistan,Gürcistan vs.)
ekstra bilmem gereken bir şey daha var mı ?
Yurtdışı telefon hk.
5
●226
- 01-10-2022, 10:52:21cihazı alan kişinin bi önemi yok. Kendin herhangi bir ülkeye giriş cihaz yapman yeterli. Kimlik ile giriş yapılan ülkeler bile oluyor. Gürcistan Kıbrıs vb. Sadece hat açtıran kişinin adına almak zorunda. ve o cihaz 3 yıl sadece o hatta çalışıyor. 3 yıl sonrasında istediğin hatta kullanabilirsin.
- 01-10-2022, 10:54:48Bilgilendirmeniz için ben teşekkür ederim ufak bir düzeltme yapalım 3 yıl sadece o hatta çalışmıyor, 3 yıl pasaport sahibinin adına olan hatlar çalışıyoratillayapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2022, 11:08:21verilen cevaplara göre 2 yıl daha kenarda bekletirsin o cihazı, yeni telefonuna yeni hattın ile devam edersinRuction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2022, 13:15:39Merhaba, bir kişi yurt dışından 3 yılda 1 cihaz getirebilmektedirRuction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni alacağınız cihaz yd ise kayıt yaptıramazsınız.