• 01-10-2022, 10:49:48
    #1
    Merhaba,
    Bana amerikadan iphone 14pro max gelecek ancak bildiğiniz gibi geçici kayıtlar kapatıldı ben bu telefonu kendi pasaportum üzerine kayıt ettirmek istiyorum ama aklıma takılan bir kaç soru var cevaplarsanız sevinirim.
    1) Cihazı türkiyede amerikadan alan kişi mi kaydettirmek zorunda yoksa ben kayıt ettirebiliyor muyum kendi pasaportuma?
    2) Diyelim ki kaydettirebiliyorum farklı bir ülkeye gidip gelmem yeterli olur mu? (Makedonya,Sırbistan,Gürcistan vs.)
    ekstra bilmem gereken bir şey daha var mı ?
  • 01-10-2022, 10:52:21
    #2
    cihazı alan kişinin bi önemi yok. Kendin herhangi bir ülkeye giriş cihaz yapman yeterli. Kimlik ile giriş yapılan ülkeler bile oluyor. Gürcistan Kıbrıs vb. Sadece hat açtıran kişinin adına almak zorunda. ve o cihaz 3 yıl sadece o hatta çalışıyor. 3 yıl sonrasında istediğin hatta kullanabilirsin.
  • 01-10-2022, 10:54:48
    #3
    H.burada Bozum İşlemleri
    atillayapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazı alan kişinin bi önemi yok. Kendin herhangi bir ülkeye giriş cihaz yapman yeterli. Kimlik ile giriş yapılan ülkeler bile oluyor. Gürcistan Kıbrıs vb. Sadece hat açtıran kişinin adına almak zorunda. ve o cihaz 3 yıl sadece o hatta çalışıyor. 3 yıl sonrasında istediğin hatta kullanabilirsin.
    Bilgilendirmeniz için ben teşekkür ederim ufak bir düzeltme yapalım 3 yıl sadece o hatta çalışmıyor, 3 yıl pasaport sahibinin adına olan hatlar çalışıyor
  • 01-10-2022, 10:59:09
    #4
    Cevaplar için teşekkürler peki diyelim 1 sene sonra bu telefondan sıkıldım daha günceline geçmek istedim vs. öyle bir durumda ne oluyor?
  • 01-10-2022, 11:08:21
    #5
    Ruction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar için teşekkürler peki diyelim 1 sene sonra bu telefondan sıkıldım daha günceline geçmek istedim vs. öyle bir durumda ne oluyor?
    verilen cevaplara göre 2 yıl daha kenarda bekletirsin o cihazı, yeni telefonuna yeni hattın ile devam edersin
  • 01-10-2022, 13:15:39
    #6
    Kurumsal PLUS
    Ruction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar için teşekkürler peki diyelim 1 sene sonra bu telefondan sıkıldım daha günceline geçmek istedim vs. öyle bir durumda ne oluyor?
    Merhaba, bir kişi yurt dışından 3 yılda 1 cihaz getirebilmektedir
    Yeni alacağınız cihaz yd ise kayıt yaptıramazsınız.