Ruction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplar için teşekkürler peki diyelim 1 sene sonra bu telefondan sıkıldım daha günceline geçmek istedim vs. öyle bir durumda ne oluyor?
verilen cevaplara göre 2 yıl daha kenarda bekletirsin o cihazı, yeni telefonuna yeni hattın ile devam edersin