Merhaba,
Bana amerikadan iphone 14pro max gelecek ancak bildiğiniz gibi geçici kayıtlar kapatıldı ben bu telefonu kendi pasaportum üzerine kayıt ettirmek istiyorum ama aklıma takılan bir kaç soru var cevaplarsanız sevinirim.
1) Cihazı türkiyede amerikadan alan kişi mi kaydettirmek zorunda yoksa ben kayıt ettirebiliyor muyum kendi pasaportuma?
2) Diyelim ki kaydettirebiliyorum farklı bir ülkeye gidip gelmem yeterli olur mu? (Makedonya,Sırbistan,Gürcistan vs.)
ekstra bilmem gereken bir şey daha var mı ?