cihazı alan kişinin bi önemi yok. Kendin herhangi bir ülkeye giriş cihaz yapman yeterli. Kimlik ile giriş yapılan ülkeler bile oluyor. Gürcistan Kıbrıs vb. Sadece hat açtıran kişinin adına almak zorunda. ve o cihaz 3 yıl sadece o hatta çalışıyor. 3 yıl sonrasında istediğin hatta kullanabilirsin.
Bilgilendirmeniz için ben teşekkür ederim ufak bir düzeltme yapalım 3 yıl sadece o hatta çalışmıyor, 3 yıl pasaport sahibinin adına olan hatlar çalışıyor