Cevaplar için teşekkürler peki diyelim 1 sene sonra bu telefondan sıkıldım daha günceline geçmek istedim vs. öyle bir durumda ne oluyor?
Merhaba,
bir kişi yurt dışından 3 yılda 1 cihaz getirebilmektedir
Yeni alacağınız cihaz yd ise kayıt yaptıramazsınız.