Hoca Beni yok yazdı
16
●874
- 22-09-2022, 21:06:30Geç kalma olmadıysa kitap olmadığı için yok yazmaları yasal değil. Çok sıkıntı oluşturuyorsa sizin için, resmi kurumlara şikayet edebilirsiniz. Yalnız herhangi bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum. Bu tip durumlarda genelde idareden ve sorumlu öğretmenden savunma istenir, onlar da yazıp gönderirler. Sonra herkes evlere dağılır.Demhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2022, 21:26:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İstediği her yere şikayet edebilir.BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptıkları yasal değil.
Var olan öğrenciyi yok yazamaz.
Yapabilecekleri tek şey disiplin kuruluna sevk etmek olabilirdi.
Cimer ya da başka bir yerle uğraşmasına gerek yok.
Konuyu anlatan bir dilekçeyi okul müdürlüğüne vermesi yeterli. Devamsızlığının silinmesini isteyebilir.
Eğer gereken yapılmaz ise il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne dilekçe verilebilir.
Daha da ilgilenilmezse Cumhuriyet Başsavcılığı'na görevi kötüye kullanmaktan şikayetçi olunabilir.
Daha da işe yaramaz ise Milli Eğitim Bakanlığı'na dilekçe verilebilir.
Ancak;
Olay çok büyük bir şey olmadığından dolayı okul müdürlüğü sorunu çözecektir büyük ihtimalle.
Geçmiş olsun. - 22-09-2022, 21:27:22Hocam ben okul müdürümü bana koridorda bağırarak küfür etti diye il milli eğitime şikayet ettim. Müfettiş geldi ama hiçbir şey olmadıKuvarsDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğim bunların hepsi birbirini kolluyor.
- 22-09-2022, 21:29:09Üzerinde yeterince durmamışsınızdır.BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yere kadar kollayabilirler birbirlerini.
Yapılan yanlış bariz bir şekilde ortadaysa bir yerden sonra mecbur dikkate almak zorunda kalınıyor. - 22-09-2022, 23:51:41Üyeliği durduruldukarar almışlardır
yazılı karar almadan yapamazlar
ilk saat yok yazılınca geç oluyor zaten
çok dert etme
not: uzun uzun dilekçe ver vs diyenler olmuş
arkadaşlar buras Türkiye 😃
çok dert ediyorsan velinle git devamsızlığını sildir,geçen sene öğrenciler yok yazıldı da ne oldu
bakan çıktı devamsızlıktan kalma iptal dedi oldu bitti 😂
komple kaldırsalar da gençler de rahat etse keşke
o zaman da anne babalar okulu basar,okul çağında öğrenciyi evde istemiyoruz ,başımıza ekşiyorlar diye pankart açarlar 😊
Demek istediğim bunların hepsi birbirini kolluyor.