• 22-09-2022, 21:05:35
    #10
    konus silsinler ne büyük dertmiş
  • 22-09-2022, 21:06:30
    #11
    Demhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç kalma yok kitap olmadığı için yok yazıldım
    Geç kalma olmadıysa kitap olmadığı için yok yazmaları yasal değil. Çok sıkıntı oluşturuyorsa sizin için, resmi kurumlara şikayet edebilirsiniz. Yalnız herhangi bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum. Bu tip durumlarda genelde idareden ve sorumlu öğretmenden savunma istenir, onlar da yazıp gönderirler. Sonra herkes evlere dağılır.
  • 22-09-2022, 21:13:04
    #12
    VipsMedya.Com
  • 22-09-2022, 21:26:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii yasal değil ama elinizden bir şey gelmez hocam
    İstediği her yere şikayet edebilir.
    Yaptıkları yasal değil.
    Var olan öğrenciyi yok yazamaz.
    Yapabilecekleri tek şey disiplin kuruluna sevk etmek olabilirdi.
    Cimer ya da başka bir yerle uğraşmasına gerek yok.
    Konuyu anlatan bir dilekçeyi okul müdürlüğüne vermesi yeterli. Devamsızlığının silinmesini isteyebilir.
    Eğer gereken yapılmaz ise il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne dilekçe verilebilir.
    Daha da ilgilenilmezse Cumhuriyet Başsavcılığı'na görevi kötüye kullanmaktan şikayetçi olunabilir.
    Daha da işe yaramaz ise Milli Eğitim Bakanlığı'na dilekçe verilebilir.

    Ancak;
    Olay çok büyük bir şey olmadığından dolayı okul müdürlüğü sorunu çözecektir büyük ihtimalle.
    Geçmiş olsun.
  • 22-09-2022, 21:27:22
    #14
    KuvarsDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediği her yere şikayet edebilir.
    Yaptıkları yasal değil.
    Var olan öğrenciyi yok yazamaz.
    Yapabilecekleri tek şey disiplin kuruluna sevk etmek olabilirdi.
    Cimer ya da başka bir yerle uğraşmasına gerek yok.
    Konuyu anlatan bir dilekçeyi okul müdürlüğüne vermesi yeterli. Devamsızlığının silinmesini isteyebilir.
    Eğer gereken yapılmaz ise il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne dilekçe verilebilir.
    Daha da ilgilenilmezse Cumhuriyet Başsavcılığı'na görevi kötüye kullanmaktan şikayetçi olunabilir.
    Daha da işe yaramaz ise Milli Eğitim Bakanlığı'na dilekçe verilebilir.

    Ancak;
    Olay çok büyük bir şey olmadığından dolayı okul müdürlüğü sorunu çözecektir büyük ihtimalle.
    Geçmiş olsun.
    Hocam ben okul müdürümü bana koridorda bağırarak küfür etti diye il milli eğitime şikayet ettim. Müfettiş geldi ama hiçbir şey olmadı Demek istediğim bunların hepsi birbirini kolluyor.
  • 22-09-2022, 21:29:09
    #15
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben okul müdürümü bana koridorda bağırarak küfür etti diye il milli eğitime şikayet ettim. Müfettiş geldi ama hiçbir şey olmadı Demek istediğim bunların hepsi birbirini kolluyor.
    Üzerinde yeterince durmamışsınızdır.
    Bir yere kadar kollayabilirler birbirlerini.
    Yapılan yanlış bariz bir şekilde ortadaysa bir yerden sonra mecbur dikkate almak zorunda kalınıyor.
  • 22-09-2022, 21:40:59
    #16
    hocam burda 4 civarı müdür yardımcısı var burdaki ilde herkes bir birinin akrabası full torpil işi daha da bişey demem yani ama cimere şikayet etmek istiyorum (mersinde deilim başka bir ildeyim şu an) cevaplarınız için teşekkürler önceden çekiniyordum 🎉
  • 22-09-2022, 23:51:41
    #17
    Üyeliği durduruldu
    karar almışlardır
    yazılı karar almadan yapamazlar
    ilk saat yok yazılınca geç oluyor zaten
    çok dert etme
    not: uzun uzun dilekçe ver vs diyenler olmuş
    arkadaşlar buras Türkiye 😃
    çok dert ediyorsan velinle git devamsızlığını sildir,geçen sene öğrenciler yok yazıldı da ne oldu
    bakan çıktı devamsızlıktan kalma iptal dedi oldu bitti 😂
    komple kaldırsalar da gençler de rahat etse keşke
    o zaman da anne babalar okulu basar,okul çağında öğrenciyi evde istemiyoruz ,başımıza ekşiyorlar diye pankart açarlar 😊