• 22-09-2022, 20:59:13
    #1
    selamlar r10 ailesi lise son sınıfım okulumu değiştirdim bu yeni okulda her ilk ders kitap okunuyomuş haberim yoktu kitabım yok dediğimde yok yazıldm müdür emretmiş sizce bu yasalmı
    mesela sokakta biri bıçaklandı ve şüpheli ahmet ya da ben ahmete bakıyolar o saatte okulda benimgi orda gözükmese sıkıntı çıkar yani ben orda yokmuşum gibi gözüküyor.
  • 22-09-2022, 20:59:55
    #2
    örnek çok uç ama daha dün bizim mahallede birinin kafasına tornavida takmışlar kavgada yani biraz normal
  • 22-09-2022, 21:00:44
    #3
    Derste olduğunuz halde mi yok yazıldınız? Yoksa geç kalma durumu var mıydı?
  • 22-09-2022, 21:01:09
    #4
    geç kalma yok kitap olmadığı için yok yazıldım
  • 22-09-2022, 21:01:35
    #5
    Yaptıkları yasal değil. Eğer ders müfredatında yazıyorsa yapabilirler bu hareketlerini.
  • 22-09-2022, 21:02:47
    #6
    Demhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç kalma yok kitap olmadığı için yok yazıldım
    Cimer'e bu durumu yazıyorsunuz İlçe/İl milli eğitim müdürlüğü ilgileniyor korkmayın çekinmeyin.
  • 22-09-2022, 21:03:10
    #7
    Kardeşim yaptıkları suçtur. Bölgenize bakan milli eğitim müdürlüğüne durumu bildirin.
  • 22-09-2022, 21:03:19
    #8
    Tabii yasal değil ama elinizden bir şey gelmez hocam
  • 22-09-2022, 21:04:45
    #9
    Öyle bişey yapamazlar hocam. Ceza uygulayacaklarsa kitap okumayı okul kurallarına ekleyerek ona uymadığınız için ceza verirler. Aksini yapmaları mümkün değil.