geç kalma yok kitap olmadığı için yok yazıldım
Geç kalma olmadıysa kitap olmadığı için yok yazmaları yasal değil. Çok sıkıntı oluşturuyorsa sizin için, resmi kurumlara şikayet edebilirsiniz. Yalnız herhangi bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum. Bu tip durumlarda genelde idareden ve sorumlu öğretmenden savunma istenir, onlar da yazıp gönderirler. Sonra herkes evlere dağılır.