Tabii yasal değil ama elinizden bir şey gelmez hocam
İstediği her yere şikayet edebilir.
Yaptıkları yasal değil.
Var olan öğrenciyi yok yazamaz.
Yapabilecekleri tek şey disiplin kuruluna sevk etmek olabilirdi.
Cimer ya da başka bir yerle uğraşmasına gerek yok.
Konuyu anlatan bir dilekçeyi okul müdürlüğüne vermesi yeterli. Devamsızlığının silinmesini isteyebilir.
Eğer gereken yapılmaz ise il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne dilekçe verilebilir.
Daha da ilgilenilmezse Cumhuriyet Başsavcılığı'na görevi kötüye kullanmaktan şikayetçi olunabilir.
Daha da işe yaramaz ise Milli Eğitim Bakanlığı'na dilekçe verilebilir.
Ancak;
Olay çok büyük bir şey olmadığından dolayı okul müdürlüğü sorunu çözecektir büyük ihtimalle.
Geçmiş olsun.